Kommunikation i klubben

Kommunikation til klubbens medlemmer foregår primært via email, holdsport.dk (se nedenfor) og den fysiske opslagstavle i klubhuset. Endvidere har vi et nyhedsbrev, som hedder Vandposten, hvori der fortælles om seneste nyt. Ansvarlige redaktører: Ulla Behrend og Kirsten Kryger

Vandposten

Medlemsbladet Vandposten udkommer digitalt ca. hver anden måned. Vandposten indeholder dels information fra bestyrelsen og klubbens udvalg og dels beretninger og billeder fra afholdte ture og andre arrangementer.

Se tidligere numre af Vandposten her

Oversigt over digitale kanaler

roseddel.dk

Al roning skal registreres på roseddel.dk, både roning på vandet og roning i ergometer. På roseddel holdes der styr på igangværende roture, og det er muligt at se statistik over antal roede kilometer.

Bemærk: Når en båd skal på vandet er det styrmandens ansvar at roturen registreres korrekt på roseddel.dk (inden båden går ud), samt at rosedlen afsluttes efter endt roning med angivelse af antal roede kilometer.

Hvordan logger jeg ind?
Alle nye medlemmer bliver automatisk oprettet på roseddel.dk af en administrator. Log på roseddel.dk ved at klikke på “Min profil” og tast dit medlemsnummer i begge felter.

Log ind på roseddel

roseddel-login

Hvis du har spørgsmål til brug af roseddel.dk, så kontakt vores administrator:

holdsport.dk

holdsport.dk holder vi styr på alle klubbens aktiviteter via klubbens digitale kalender. Her er det muligt at melde sig til ture, træning, spinning og sociale aktiviteter.

Bemærk: Det kræver særlige rettigheder at oprette arrangementer i klubbens kalender. Vil du have oprettet et arrangement med tilmelding skal du kontakte én af følgende administratorer:

Dorte Nielsen
May-Britt Greisen.

Hvordan logger jeg ind?
Alle nye medlemmer bliver automatisk oprettet på holdsport.dk af en administrator og får automatisk besked herom. Har du glemt dit login, skal du i login-feltet klikke på jeg-har-glemt-min-adgangskode-linket. Herefter kan du nulstille koden og lave en ny.

Log på holdsport.dk

holdsport-login

holdsport-login-nulstil

Hvis du har spørgsmål til brug af holdsport.dk, så kontakt vores administrator:

webmaster@nivaaroklub.dk

På Nivå Roklubs website kan alle læse om klubbens forskellige tilbud. Som medlem af klubben har du adgang til lukkede sider for medlemmer. Du vil automatisk blive bedt om at logge ind, hvis du rammer en lukket side.

Hvordan logger jeg ind?
Du har fået et fælles-login tilsendt i en mail fra webmasteren. Hvis du ikke har fået mailen eller har glemt, hvad det er, så kontakt:

webmaster@nivaaroklub.dk

Vi er på Facebook som Nivå Roklub. Her postes løbende om nyt i og uden for klubben.

Se vores Facebook feed nedenfor.

Hvordan logger jeg ind?
Du skal være på Facebook med egen profil for at kunne følge os. Hvis du vil dele noget som Nivå Roklub kræves administrator-rettigheder.

Om betaling med MobilePay

Du kan betale kontingent, roskole og rotøj til roklubbens MobilePay konto 72374.

Du kan betale for spisearrangementer, vand, øl og vin mv. til klubhusets MobilePay konto 841575.

Retningslinjer:

1. Skriv ALTID dit navn på forsendelsen af penge
  2. Skriv ALTID hvad det er, du betaler for
  3. Du kan IKKE betale for spisearrangementer (disse afregnes kontant i forbindelse med arrangementet)
  4. Du kan IKKE betale for øl, sodavand og vin (afregnes kontant i barkassen/pengekassen i køleskabet for hver gang)